mandag den 8. april 2013

E.L.F !! <3

Jeg har flere gange bestilt makeup inde fra siden elf.dk. Det er en engelsk side.
Normalt er jeg skeptisk over at bestille ting online, hvis nu tøjet ikke passer, hvis skoene ikke passer eller hvis makeuppen ikke passer i konsistensen, farven eller ikke passer til min hud.
Men, men, men! Jeg fik siden anbefalet af min bedste veninde og var derfor mindre skeptisk over at bestille derinde fra. Det er jo trods alt rigtig billigt, i forhold til hvor god kvaliteten er.

Jeg bestilte for anden gang i påsken og hvis man bestilte for mindst x antal £, så ville man få en gratis suprise bag med.
Det gjorde jeg så! Det virkede til, at varerne i min surprise bag var pakket "personligt."

Jeg har ikke haft nogle problemer med bestilling eller levering fra siden. Synes faktisk at pakken ankommer hurtigere end hvad de lover inde på siden.

Makeuppen derinde fra er i en rigtig god kvalitet og holder godt i løbet af dagen. Jeg kan varmt anbefale siden.
Det er fantastisk!!
:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar