mandag den 20. august 2012

Genbrugstur


Jeg har i dag været på genbrugstur, da jeg har erfaret at de ofte har nogle nye, fine og kun lettere brugte mærkevarer. Det er ovenikøbet til en meget billig pris! 
















Jeg fandt for eksempel dette par jeans fra Gina Tricot, man kan ikke se at de har været brugt og de kostede kun 25 kr. 














Jeg fandt også denne nederdel af mærket Only, til 35 kr. Ser også ud som ny. 


Her er en rigtig lækker og let cardigan, den er ikke at et mærke jeg kender, EDC.  Den måtte jeg også give 35 kr for.
En kjole fra H&M, 35 kr.
Den sidder superflot når den er på. Den kommer helt klart op på et senere tidspunkt, som dagens outfit. Det bliver dog ikke i disse varme dage!
Faldt tilfældigvis over denne bog dernede, jeg ELSKER Danielle Steel og der er endda 3 historier i én. Den måtte jeg bare eje, den kostede 30 kr.
Til sidst faldt jeg over dette ur til 25 kr. 












Før i tiden ville jeg aldrig kunne finde på at gå ind i en genbrugsbutik, men for et par måneder siden ville jeg rydde op i mit skab og komme af med noget af alt det tøj jeg ikke bruger. Synes det var synd at det bare skulle ligge inde i skabet, hvis der nu alligevel var andre der kunne bruge det. Så jeg valgte at aflevere det nede i genbrug, på den måde følte jeg også at jeg gjorde en god gerning. 
Da jeg så var dernede, ville jeg lige tjekke ud, hvad andre havde afleveret dernede. Det endte selvfølgelig med at jeg fandt noget jeg kunne bruge og til ingen penge! Fantastisk.






- No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

4 kommentarer:

  1. Ja, man kan virkelig finde en masse lækre ting i genbrugs butikker(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et valgfrit sæt øreringe(: Du er også velkommen til at kigge forbi mine 2 andre give aways, som er i venstre side af min blog(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-3.html

    SvarSlet
  2. Uhm, der findes ikke noget bedre end en masse lækre genbrugsfund! :-)
    - www.linefrostnielsen.dk Kig forbi. :-)

    SvarSlet
  3. Hola, muy buenas tardes, ¿cómo se presenta la semana? Espero que genial, al igual que tu bello e interesante blog. Me ha gustado mucho esta entrada y algunas de las anteriores (las que he tenido tiempo de leer, claro), ¡muy buen blog! Ya tienes una seguidora más. Te deseo mucha suerte y espero que pronto subas un nuevo texto.

    Ahora si me lo permites y eres tan amable, me gustaría invitarte a mi blog - ¡DIARIO DE UNA CHICA POSITIVA! - si te gusta leer una literatura personal y muy optimista (microrrelatos, reflexiones, poemas, relatos, cartas), debatir sobre los acontecimientos de la vida, hacer peticiones literarias para que yo las escriba y hacer publicidad de tu blogspot en la pestaña "Aquí tu blog":

    http://insolitadimension.blogspot.com.es/

    Un abrazo desde Málaga (España).

    SvarSlet
  4. Hej sikke en fed blog du har.
    Du har fulgt mig før, men nu er jeg startet forfra, og det er lidt svært.
    Jeg håber du vil følge min blog, vil i hvert fald gerne følge din hvis du vil :)

    / Signe
    Write me a letter sir

    SvarSlet